Dotarliśmy do informacji, z których jednoznacznie wynika, że Jaguar przeprowadził generalny lifting modeli XJ. Brytyjska limuzyna nabrała nie tylko nowych kształtów w linii nadwozia, ale i zmieniła się we wnętrzu.

Fotografia w publikacji: materiały prasowe producenta

Jakie zmiany zaszły we flagowej limuzynie Jaguara?

Jaguar XJ doczekał się zmodyfikowanego, nieco wyższego grilla z przodu, innych reflektorów oraz chromowanych (zależnie od konfiguracji) ramek na przednim zderzaku. Zmianie uległ także kształt końcówek wydechowych oraz detale we wnętrzu.

Kokpit może pochwalić się teraz innymi zestawami skórzanej tapicerki, deską rozdzielczą oraz kształtem foteli. Poza tym potencjalnych nabywców Jaguara XJ na pewno ucieszą podświetlane progi w standardzie oraz dodatki z naturalnego drewna, które pojawiły się w górnej części drzwi.

Przypomnijmy, że Jaguar XJ jest oferowany z 3 silnikami benzynowymi i jednym wysokoprężnym (właściwie 3 jednostki benzynowe o pojemności 5,0 l i mocach w zakresie od 385 do 510 KM oraz 1 jednostka wysokoprężna 3,0 l o mocy 275 KM).

Autor

Tomasz Goban
Tomasz Goban
Jest doświadczonym redaktorem serwisu motoryzacyjnego. Dzięki swojej wiedzy i pasji, jest w stanie dostarczać czytelnikom wartościowych i rzetelnych informacji dotyczących tej branży. Barbara jest zaangażowana w swoją pracę i dąży do ciągłego rozwijania swoich umiejętności, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania swoich czytelników.

Komentarze

  1. Anonim

    Szkoda, że tych aut nie widać na polskich ulicach, bo zasłużyły na to. To jest naprawdę znacznie bardziej oryginalna opcja dla kogoś, kto ma duże pieniądze i szuka czegoś bardziej oryginalnego od oklepanego ostatnio Mercedesa klasy S, BMW serii 7 albo Audi A8. Nie wiem tylko jak z serwisowaniem tych aut, bo jeśli chodzi o liczbę dealerów to chyba jest dość przeciętnie. Z tego co się orientuję to na terenie całego kraju jest chyba tylko 10 punktów sprzedaży, więc w porównaniu do innych europejskich marek naprawdę słabo. Pozdrawiam, Patryk.

  2. Anonim

    Mnie tam jakoś specjalnie XJ nie przypadł do gustu, no może ta wersja tak, ale poprzednie generacje były naprawdę przeciętne – szczególnie tak już po kilku latach te auta w środku wyglądałby nieziemsko słabo; wiem, bo siedziałem w XJ poprzedniej generacji i generalnie auto wewnątrz wyglądało tak, jak auta z końcówki lat 90.

  3. Anonim

    Mówicie co chcecie, ale silnikami naprawdę mogą się pochwalić. Żadnych tam kompromisów pod postacią podwójnie doładowanych silników benzynowych np. o żenującej pojemności 2 albo 3 litrów. Dla mnie rewelacja. Naprawdę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *